coxjesusa2023.reismee.nl

Farmington - Blanding

Vanmorgen niet ontbeten in het hotel, maar alleen kop koffie gehaald en op de kamer opgedronken.

Na uitchecken zijn we eerst even naar de Walmart geweest en ontbijt genomen. Daarna op weg naar Aztec, hier bevinden zich velen natuurlijke arches, dit zijn stenen bogen ontstaan door wind en (soms) water. De eerste twee die we zouden bezoeken, Arch Rock en Octopus Arch, konden we ondanks Google Maps en een routebeschrijving van internet niet vinden, wel mooie routes om te rijden.

De 3e moesten en zouden we vinden...Cox Arch, onze eigen familie-boog!! En tuurlijk vonden we die...

In dit gebied wordt trouwens veel naar olie geboord, we zijn tientallen raffinaderijen tegengekomen.

Daarna even door het centrum van Durango gereden, erg gezellig stadje.

Volgende doel was ons hotel in Blanding, deze weg ging door een schitterend gebied: bossen, bergen, meren en riviertjes...echt Genieten om hier te rijden! We zagen zelfs flink wat sneeuw liggen op de bergen.

In Blanding direct gestopt bij Patio Diner om een overheerlijke burger te eten.

Daarna ingecheckt, gedoucht en nog even verslag geschreven en nu dadelijk slapen.