coxjesusa2023.reismee.nl

Prescott - Mesa

Prescott – Mesa

Vanmorgen om 08:00 zaten we aan het ontbijt. Ontbijt was goed verzorgd: lekkere koffie, verse jus/appelsap, scrambled eggs, worstjes, zelf wafels gebakken. Het hotel had een mooie tuin met zitjes.

Na het uitchecken meteen naar Watson Lake gereden, dit lag op slechts 10 minuten rijden van het hotel. Dit meer staat bekend om de ronde granietformaties die rond het meer staan. Toegang kost slechts $3 per auto en je mag overal op en overheen klimmen, kayakken en paddleboarden. Er waren bijna geen andere mensen en dus lekker rustig en dus heerlijk toeven met een mooi zonnetje en compleet windstil.

Hier kun je helemaal om het meer wandelen, in totaal is dit zo’n 8 kilometer, maar wij hebben maar een stukje gedaan, maar wel het mooiste gedeelte.

Onderweg veel foto’s gemaakt en stukje met mijn drone gevlogen.

Daarna naar Gold King Mine & Ghost Town gereden in Jerome. Om hier te geraken moet je een hele mooie weg nemen met haarspeldochten en afwisselende uitzichten.

Hier staan heel veel oude wrakken van trucks en auto’s. Ook hebben ze een paar oude winkels/huizen hier staan. Erg toeristisch opgezet, maar wel leuk om te zien en erg fotogeniek.

Vanuit hier zijn we naar het hotel gereden in Mesa, was nog een flinke tocht van 140 mijl (225km).

Na het inchecken meteen naar het zwembad gegaan en daar waren we helemaal alleen. Dit terwijl het 101°F (=38°C) was. Mooi zwembad en heerlijk hottub.

Na het zwemmen nog even op de hotelkamer gelegen en toen eten besteld bij Sonic, waar ik 4x $25 tegoed heb via een nieuw spel van MyVegas, dus weer gratis eten.

Inmiddels is het al donker en gaan we dadelijk zo slapen, was weer een mooie dag.

Lolita

Wat is de natuur daar toch mooi.

Hans Moonen

Mooi stukje daar rond Prescott en Jerome. Have fun!

Patrick Craenen

Pfffffff ??

Marlous

Prachtige foto’s - deze natuur is voor mij totaal onbekend - leuk om zo een beetje mee te kunnen kijken - wat zal het jullie een goed gevoel brengen!

Rob en Eveline

Mooie auto,mooie foto's,mooie natuur en heerlijke hottubs.
Kan niet missen dat jullie het weer heerlijk hebben daar.
Fijne vakantie ?

Ingrid

Jullie laten ons de VS heel mooi zien! Prachtige foto's en droombeeld. Heel veel plezier mannen???