coxjesusa2023.reismee.nl

Van Las Vegas naar Prescott

Vanmorgen om 09:00 uitgecheckt bij Paris Hotel en meteen naar tankstation gereden om een flinke beker koffie en ontbijt te halen.

Volgende stop was een T-mobile winkel om een sim-kaartje te kopen voor internet, we hebben nu dus onbeperkte data voor de rest van de vakantie, tenminste: daar waar er bereik is, want in veel gebieden is er gewoonweg geen bereik.

Vervolgens zijn we even snel door het Outlet gevlogen om voor mij een petje te scoren, want mijn haardos is niet meer zo dichtbegroeit als vroeger en dus met deze zon is er serieus brandgevaar voor mijn hoofdhuidje. Eerst bij True Religion gekeken, maar geen geschikt petje gevonden, hier wel een mooi T-shirt gescoord. In een winkel met allemaal spullen van de Vegas Knights (ijshockey team), vond ik direct een mooi petje. John kocht een set speelkaarten en hetzelfde petje.

Daarna op weg naar Prescott. Rond 12:00 een pitstop gehouden in Laughlin bij In-N-Outburger, blijft telkens toch weer genieten van deze frietjes en burgers. We hadden de route via Oatman ingegeven op navigatie, omdat dit een leuk plekje is en de route (stukje Route66) is erg mooi om te rijden.

Oatman is een toeristisch Western-dorpje waar ezels vrij rondlopen.

Leuk om weer even mee te pikken onderweg. Ook zat er in een winkel een schildpad die 80 pounds weegt...

Na Oatman de lange tocht naar Prescott. Onderweg veel wisselend weerbeeld, van zon naar stortbuien en van 40 graden naar 18 graden.

Eenmaal ingecheckt in ons hotel hebben we meteen eten gehaald en daarna in de hottub gaan relaxen.

Nicole

Leuk om jullie reis mee te beleven. Have fun samen en geef die schattige ezeltjes unne knoevel van miech ;D

Guus

Klinkt goed! Geniet ervan!

Sylvia

Heerlijk mannen, jullie zijn weer aan het genieten. En Hen weer zijn upgrade skills aan het uitoefenen.
Ik ben weer een beetje met jullie mee op reis?

Patrick Craenen

Heerlijk ? gelijk weer mooie herinneringen naar boven

Patrick Craenen

Lekker zwembad ??

Gonny en Frans

Het is weer fantastisch als ik zie wat jullie allemaal meemaken.
Geniet er van. met volle teugen!