coxjesusa2023.reismee.nl

Voorbereiding / route

Tickets zijn gekocht direct bij United Airlines voor €430 pp. Koffer nemen we er niet bij, we redden het makkelijk met een trolley en flinke rugzak per persoon.

Vluchtschema:

15 mei : 11:20Frankfurt - Denver - Las Vegas 16:39

31 mei : 16:02 Las Vegas - San Fransisco - Frankfurt 15:15 (1juni)

Huurauto :

Auto heb ik gehuurd via Hertz, met gebruik van een speciale kortingscode is de prijs $ 794. Dit betreft dan een klasse C auto (Mazda 3), maar omdat ik de hoogste status heb bij Hertz, mogen we met deze gehuurde klasse uitzoeken in de garage uit veel rijen auto's en gaan we zeer waarschijnlijk met een mooie dikke SUV de garage uit.

Edit: Op 24/4 een 2e auto-reservering gemaakt via speciale site van Alamo. We hebben nu een Full-size SUV voor slechts €818! Dit zal bv. een Chevrolet Tahoe zijn of iets verglijkbaars. Deze kunnen we uitzoeken in de rij met deze klasse ter plekke. Ook heb ik meteen "skip-the-counter" toegevoegd, zodat we de balie kunnen overslaan en rechtstreeks een auto kunnen uitkiezen en uitrijden.

De huur van Hertz laat ik staan als eventuele backup boeking, beide reserveringen zijn gratis annuleerbaar.

Route :

maandag 29-mei Las Vegas Las Vegas
dinsdag 30-mei Las Vegas Las Vegas
woensdag 31-mei Las Vegas huis

Rob

De voorpret kan alweer beginnen, zie ik.
Leuke route die jullie hebben uitgekozen en mooi dat vlucht en hotels zijn geregeld.
Als kunnen de hotels nog wel eens veranderen, jou kennende ?